Was mich stört, ist das Kommunikationsverhalten und Reaktionszeit auf technische Probleme von Mailbox.org.
-
Das Problem wurde vor 8 Jahren (2016-07-24) gemeldet.
-
Nach 4 Jahren (2020-04-12) kommt eine Antwort.
Right now, we’re on the way to stop this
Hopefully next weeks we’ll be able to switch from warn- to reject mode.
-
Nach weiteren 2 Jahren (2022-02-16):
We have created an internal team in order to approach this issue.
Please bear with us. -
Vor 23 Monaten (2022-09-08):
We already have taken measures internally and came up with a plan to remedy this.
In addition we have scheduled a meeting next week where we will discuss further steps.
We’ll keep you posted on the outcome.
We want to fix this quickly.
-
Vor 14 Monaten (2023-06-28):
Just to let you know, it’s definitely on our radar, but it needs careful planning and thorough checking of all security aspects.
Rest assured, we’re committed to this and grateful for your continued support and understanding.
Danke fürs Testen. Ich kann den Sachverhalt technisch wie gesagt nicht genau beurteilen. Es gibt in den obigen verlinkten Beiträgen jedoch eine Reihe von Usern, die das dem Anschein nach können und besorgt sind.
Das „Remove Mailbox.org“ bezieht sich auf das Entfernen aus ihren Empfehlungen, nicht die Auflösung des Unternehmens .